Op woensdag 9 oktober 2019 zal Ruben Boode een clinic komen geven aan alle kinderen van de B, C en D. Ruben is op dit moment werkzaam als coach bij Talent TeamNL korfbal en assistent coach bij het eerste team van korfballeague club Top/SolarCompleet.

Op 9 oktober komt hij naar ons om jullie mee te nemen in de wereld van het topkorfbal. Dit naar aanleiding van de opbrengst van de grote clubactie van 2018, dit zal meehelpen aan het opleiden van onze jeugd. Nieuwe ideeën, een andere kijk naar een training en een mooie kans voor zowel trainers als jeugd!

Hij nodigt jullie uit om al je vragen en dingen die je wil leren uiterlijk 6 oktober naar je trainer te sturen, zodat we daar in de clinic mee aan de slag kunnen gaan!

De training zal duren van 18:30 – 20:00 uur. We vragen iedereen om om 18:15 aanwezig te zijn op het veld. Ook alle trainers worden op het veld verwacht om te helpen bij de training.

Kom allemaal voor deze super leuke training en wie weet wordt jouw talent ook wel ontdekt door deze talententrainer!

Uiteraard zijn alle ouders, opa’s en oma’s en vrienden en familie van harte welkom om dit mooie moment te delen.