Al bij de start van de zaalcompetitie liet de C1 merken dat ze voor het kampioenschap wilden gaan. Woudenberg werd op de eerste speeldag met 2-24 verslagen. De supporters konden deze wedstrijd toen alleen volgen via een livestream.

Wedstrijd na wedstrijd werd er gewonnen, de ene makkelijker dan de andere. Heel saai zou je denken, maar ze blijven leren! En toen…12 maart….vergeten de scheids om te kopen. 😉 Sparta wist een gelijkspel uit het vuur te slepen. Het enige puntverlies in deze competitie.

Op 2 april werd het kampioenschap gevierd! Na een overwinning (2-8) op Midlandia. Spelers, speelster en trainers/coaches gefeliciteerd! Bertine en Ilse jullie zullen zeker trots op ze zijn!

Van de ouders, die ook weer mochten komen kijken, kregen alle spelers/speelsters een nieuw zwart trainingsshirt met naam.