Wat doe jij??? Doe je ding!!!

Je hebt het misschien al gelezen in de ballade of gezien op één van de flyers, maar op 3 april 2018 wordt er van 18:30 – 21:30 een belactie voor vrijwilligers gehouden.

Waarom een belactie?
Zoals bij bijna iedere sportvereniging is het een uitdaging om te beschikken over voldoende vrijwilligers. We zijn trots op hoe we al vaak kunnen rekenen op een aantal zeer trouwe vrijwilligers. We weten het allemaal: “vele handen maken licht werk!”. Maar…. toch blijkt in de praktijk dat we voortdurend extra handen kunnen gebruiken. Zo zijn we altijd op zoek naar mensen die willen helpen bij de organisatie van leuke activiteiten, mensen die extra aandacht willen geven aan onze sponsoren of mensen die er voor zorgen dat ons terrein er tip top uit ziet. In de ledenvergadering van afgelopen jaar is dan ook afgesproken dat het hebben van voldoende kader één van de speerpunten is van het bestuur tijdens het seizoen 2107/2018.

We vinden het niet alleen belangrijk om voldoende vrijwilligers te hebben om onze mooie en gezellige club draaiende te houden, we vinden het ook belangrijk dat de vrijwilligers iets doen wat ze leuk vinden of waar ze goed in zijn. We gaan dus graag met alle betrokkenen rondom KV Revival in gesprek om te onderzoeken wat een passende vrijwilligerstaak zou zijn.

Wie gaan we bellen?
Op 3 april worden alle ouders van onze jeugdleden (tm A) en al onze spelende leden (A, senioren, midweek) gebeld.

Hoe laat word ik gebeld?
We proberen iedereen te bellen tussen 18:30 en 21:30 uur. Mocht je geen zin hebben om te wachten op een telefoontje, of deze avond niet bereikbaar zijn, dan vragen we je zelf te bellen met Jeffrey van de Bunt (06-15167834).

Wat hopen we te bereiken?
We hopen dat we na de belactie een hoop enthousiaste mensen hebben die aangeven een (kleine) taak te willen doen binnen de vereniging. We zullen de interesse voor bepaalde taken registreren in onze database. Op deze manier proberen we een overzicht te krijgen van mensen die benaderd kunnen worden wanneer er een bepaalde taak moet gebeuren. Het hoeft dus niet zo te zijn dat je direct ingezet wordt als vrijwilliger!