Deze week gaan we weer van start! Eindelijk na heel lang wachten mogen we gelukkig weer gaan beginnen.

Afgelopen woensdag heeft ons midweek alweer competitie gespeeld tussen de lijnen, vandaag komen eerst de jeugdteams en vervolgens onze selectieteams allemaal een tegenstander tegen in onze thuishal, de Veluwehal! Waar de jeugd ook start met de competitie, spelen Revival 1 en 2 een oefenwedstrijd tegen Sporting West. Bij hen begint volgende week de aangepaste competitie. Deze oefenwedstrijden zullen er een aantal jonge debutanten minuten maken tijdens deze wedstrijden. Op de site staan deze wedstrijden niet, maar kom kijken naar het 2e om 13.10 uur en ons vlaggenschip zal starten om 14.25 uur.

Ook is er publiek van harte welkom in de Veluwehal, iedereen dient zich aan de basisregels te houden zoals 1,5 meter afstand houden, bij verplaatsing een mondkapje dragen, 18 jaar en ouder verplicht een QR code (hierop is controle) en je houden aan zitplaatsen op de tribune. Als advies geven wij een zelftest uit te voeren en als je met de auto komt om te sporten/supporter een mondkapje te dragen in de auto.

Dit zijn tegenwoordig overal vrij standaard regels, dus geen belemmering voor een hele mooie sportieve dag in de Veluwehal! Iedereen heel veel plezier gewenst!!

En niet alleen de teams tussen de lijnen komen in actie, nee ook het team wat vandaag achter al onze mooi gesorteerde spullen staat te glimlachen in de rommelschuur staat weer voor jullie klaar! Van 09.30 tot 11.30 uur is de schuur geopend aan de Eendrachtstraat 31 in Terschuur!

Mooie dag en geniet van alles wat weer mogelijk is!