Alle teams van onze club spelen zaterdag 2 december een uitwedstrijd.

Revival-2 mag voor het eerst naar Enschede, waar ze NRC’22-3 tegenkomen in de Pathmoshal. En er volgen nog meer uitwedstrijden aan de duitse grens… Het tweede begon de zaal overtuigend met een mooie zege, inmiddels weet men dat deze Reserve 4e klasse toch wel echt betere tegenstanders heeft dan op het veld. Daarom daarna dan ook tweemaal ruim verloren. NRC heeft tweemaal gewonnen, maar wellicht niet tegen de allersterkste tegenstanders, dus wie weet is er hoop op een puntje of meer?

Revival-1 mag na de uitstekende wedstrijd van afgelopen zaterdag de strijd aanbinden met het volledig onbekende LUNO uit Linschoten. We kunnen de uitslagendienst van Antilopen niet meer raadplegen, maar het is vast lang geleden en niet vaak voorgekomen dat beide ploegen elkaar troffen. LUNO heeft allemaal andere tegenstanders gehad dan Revival ontmoet heeft, dus na drie wedstrijden is er weinig van te zeggen. Het feit dat LUNO afgelopen zaterdag nipt van DWS verloor, zegt voor Revival wel genoeg, want ook Revival wist de laatste ontmoetingen met DWS niet te winnen, die kraker staat trouwens volgende week op het programma… Eerst maar eens de focus op LUNO! (Yuki is geblesseerd en speelt niet mee helaas!)