Zaterdag speelt Revival-1 thuis tegen Reehorst’45 uit Ede, de kampioen inmiddels in deze poule. Veel kans op een punt of zelfs meer lijkt er niet te zijn, want Reehorst’45 stak in de meeste wedstrijden met kop en schouders boven de tegenstanders uit qua scorend vermogen. Alleen DWS lukte het verleden week om er “maar” 12 door te laten tegen de ploeg uit Ede, daarvoor scoorde de promoverende ploeg 94 maal in slechts 3 wedstrijden. Een afstraffing dreigt dus, maar wie weet laat Revival het niet zover komen. Als nummer vier RDZ zaterdag wint komen ze naar verwachting op gelijke hoogte met de ploeg van trainer Schimmel, volgende week spelen RDZ en Revival dan om de felbegeerde derde plek. Aanvang is om half vier in Terschuur.

Revival-2 speelt thuis tegen het nog puntloze NOVA, dus we wensen de tegenstanders veel succes maar.. hopen toch op een overwinning voor Revival, dat na de enorme come-back tegen Sparta-3 wat meer zelfvertrouwen moet hebben.