Verleden week moesten we voor het tweede haast de wekker zetten zo vroeg was de aanvang van Revival-2, nu is er een latertje gepland. Om half zeven tegen Viking-2 spelen… Zij staan 5e en “wij” staan 6e, dus het belooft spannend te worden. We hopen op een goed resultaat, dus komt dat zien!

Zaterdag treft Revival-1 ook Viking in Wijk bij Duurstede dat een puntje meer heeft dan de terschuurse ploeg. De weken hierna is er een wedstrijd tegen de twee laagst geklasseerde clubs ADOS en Helios en dan moet Revival wel ongeveer weten waar het staat. Kan men nog aanhaken bij de top drie, of wordt het een plek in de middenmoot en nog een beetje oppassen voor degradatie? Afgelopen zaterdag kwam de ploeg goed voor de dag waarbij men net niet goed genoeg was de koploper te verslaan, maar er toch prima spel te zien was, kansen werden afgerond en men veel vechtlust tot het einde toonde aan het enthousiaste publiek.

Zaterdag dus eerst tegen de “Vikingen” ten strijde trekken, dat thuis de laatste twee wedstrijden wist te winnen, zelfs tegen het sterke Exakwa. Aanvang is pas om 19:50 in sporthal Marienhoeve West.