Zaterdag 9 december staat Revival-DWS maar liefst vijf maal op het programma in de Veluwehal. Naast onze E2 en E1, en onze C1, gaan ook ons tweede en eerste team de strijd aan met DWS uit Kootwijkerbroek. Revival-2 heeft alleen haar eerste wedstrijd gewonnen en DWS-3 hoort nog bij de drie ploegen in de poule zonder punten. Alleen speelde DWS-3 dan nog maar tweemaal, dus Revival-2 hoeft DWS zeker niet te onderschatten op basis van de stand op de ranglijst.

DWS-1 is een iets ander verhaal, dat team stond na twee knap gewonnen wedstrijden bovenaan, maar vergooide een zekere winst tegen Rheko in de laatste minuten en stond vorige week met lege handen na de ontmoeting met buurman Sparta uit Nijkerk. Revival-1 behaalde zodoende maar 1 punt minder in twee gewonnen en twee verloren wedstrijden.

Een voorspelling wagen we ons maar niet aan…

De recente historie laat 2 duidelijke zaal overwinningen zien in van Revival in een degradatie finalepoule van bijna 2 jaar geleden. Maar daarna was het DWS dat in september vorig jaar Revival in Terschuur gemakkelijk wist te verslaan met 13-17. En ook het tweede duel op het veld, alweer in mei dit jaar was een prooi voor DWS dat nu thuis 16-14 won in een duel met veel fysieke strubbelingen en hoog oplopende emoties binnen en buiten de lijnen, die overigens als sneeuw voor de zon verdwenen na afloop. We wensen iedereen veel plezier en een uiterst sportieve wedstrijd toe!

Foto: BK, april ’22