Revival-1 speelt zaterdag 23 september tegen Koveni haar derde wedstrijd deze veldcompetitie. Thuis in Terschuur mag men het dan gaan opnemen tegen deze fusievereniging, ontstaan in 2005 uit JUKO en Minerva. Koveni de eerste twee wedstrijden beiden te winnen en om gelijke hoogte te komen, moet het team van trainer Henk Schimmel uit Warnsveld een overwinning behalen. Het aansluitende startfeest van Revival op het sportpark levert doorgaans wat meer publiek op, en de verwachting is dan ook dat de thuisploeg vol voor de winst zal gaan. Helaas is hun ijzersterke rebound iets minder goed bezet omdat Janno Kamphorst niet aanwezig is, maar er blijven nog voldoende gretige spelers en speelsters over. Aanvang is om half vier.

Revival-2 speelt net als de rest van de vereniging zaterdag thuis. Het tweede team heeft de eerste twee wedstrijden gewonnen, en speelt nu tegen een oude rivaal, ODIK uit Barneveld. Het team is met 4 dames uit de A, een van voetbal teruggekeerd oud Revival lid en een van een slepende blessure teruggekeerde speler, behoorlijk vernieuwd, dus er zal vast nog wel een keertje een verliesbeurt volgen. Maar hopelijk duurt dat nog heel lang en zeker niet zaterdag op de start-dag. Aanvang is om 14:00 uur.