Het is ondertussen natuurlijk niemand ontgaan dat K.V. Revival 50 jaar bestaat!!๐Ÿฅณ Om dit te vieren willen wij opnieuw een foto gaan maken die we met het 40-jarig bestaan ook gemaakt hebben.

Hiervoor hebben we alle leden van onze vereniging nodig! Iedereen verdient een mooie plek op deze foto die de geschiedenisboeken in zal gaan!

We willen de foto volgende week woensdag 15-06-2022 om 18:30 (tijdens de laatste training) maken op het veld. Zorg dus dat je haar goed zit en vooral belangrijk om niet te vergeten: *je wedstrijd kleding*!!!

Heb jij de wastas van je team neem deze dan mee, zodat we allemaal mooi in ons tenue op de foto kunnen! Heb je geen wedstrijd kleding kom dan zoveel mogelijk met een witte trui of shirt. Tot volgende week woensdag! โ˜€๏ธ๐Ÿ‘‹๐Ÿป