Yes eindelijk we mochten weer een wedstrijd spelen! Om 08:00 vertrokken we met de D1 richting Nunspeet. Wel vroeg maar iedereen had er heel veel zin in! We begonnen eerst eens met warmlopen om even goed wakker te worden.

De wedstrijd begon en het was meteen duidelijk dat onze D1 niet was gekomen om zomaar even een wedstrijd te spelen nee we kwamen om te winnen! Elina is helaas geblesseerd maar ze was wel mee als supporter! Inge speelde haar eerste wedstrijd ooit en wat denk je in de eerste minuten al…via Eva kwam de bal bij Inge en Inge schoot…0-1!! Het eerste doelpunt van het seizoen, van de wedstrijd en van Inge! Iedereen was wakker en fel. We wonnen bijna alle duels. Iedereen speelde samen, er volgde goals van Manouk, Bente en Lisa, en zo kwam de eindstand op het bord…0-8!! Wat een goede start!

Doelpunten: Bente 4x, Manouk 2x, Inge 1x, Eva 1x.

Groetjes, Eva, Lisa, Bente, Inge, Manouk en Elina!